Zwrot

Będzie nam przykro, jeśli zrezygnujesz z zakupów, ale oczywiście masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i postaramy się Ci w tym pomóc.


  • Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy
  • Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy, w której  przedmiotem świadczenia  są  nagrania  dźwiękowe  lub  wizualne  albo  programy  komputerowe  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

Jak to zrobić?

Aby odstąpić od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w drodze tzw. jednoznacznego oświadczenia, czyli w formie pisma wysłanego pocztą tradycyjną (adres znajdziesz m.in. w stopce sklepu) lub elektroniczną (kontakt@alzheimer-sklep.pl).

Możesz w tym celu skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.


Pamiętaj, że ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Natomiast my zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o zwrocie.

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie.

Szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz w Regulaminie.

 

Reklamacja

Ups, zdarza się, postaramy się szybko to naprawić. Mamy obowiązek dostarczyć Ci produkt wolny od wad, więc jeśli uznasz, że produkt ma wadę, możesz:

  • żądać wymiany produktu na wolny od wad,
  • żądać usunięcia wady,
  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Jak to zrobić?

Powinieneś nas o tym poinformować, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

Możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego, ale nie jest to obowiązkowe.

Możesz kontaktować się z nami zarówno pocztą tradycyjną (adres znajdziesz m.in. w stopce sklepu), jak i elektroniczną (kontakt@alzheimer-sklep.pl).


Ustosunkujemy się do składanej przez Ciebie reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia nam reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

Szczegóły dotyczące reklamacji znajdziesz w Regulaminie.


Powiadom mnie o dostępności Podaj swój adres e-mail, a poinformujemy Cię o tym, że produkt znów jest dostępny
Email Administratorem podanych danych będzie Go Brain Agata Blachowska, os. Powstańców Warszawy 4/40, 61-656 Poznań, NIP: 7792265515. Podane dane będą przetwarzane w celu otrzymania informacji o ponownej dostępności produktu. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.